tisdag

igår så åkte jag och mela in till stan. jag köpte tränings byxor och en tränings tröja och en parfym ! sen tog jag bussen till gamleby igen och tränade med Kajsa. senare på kvällen så kom Thor till mig då vi kollade på en film och sen somna. Idag vaknade vi runt halv 1 då han drog nästan direkt då jag kollade på prison break och duschade av mig. Sen åkte jag och mötte honom igen vid Ica. Vi köpte lite gott och sen cyklade vi vidare till Hammar och badade med adam och alex. nu är klockan 9 och jag sitter hemma och väntar på att klockan ska bli halv 11 då Emma kommer hem då vi ska bada med Thor adam och alex ! Sen sover jag hos Thor eller Emma tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback