sista natten med alla 9:or

Igår åkte jag in till Västervik på morgonen. Runt 12 gick jag på stan med Malin och hjälpte henne att leta efter en klänning. Sen när mela kom hem tog vi bussen till byn. vi packade ihop mina saker och Sen åkte vi tillbaka till Västervik och packade hennes. Sen vid 8 gick vi till skolan där alla 9or samlades. Vi hade massa tävlingar, våran klass var såklart bäst fast att vi inte vann.. nae men sen har vi spelat fotboll osv ! har sovit i typ 2 minuter hela natten, jag och John spelade biljard från 4 till 6 typ haha.. vid 7 på morgonen gick jag och mela hem och jag tog bussen till gamleby vid 8. Sov ända tills 1 ungefär och sen följde jag med Kajsa och handlade, nu väntar jag på att mela ska komma hit så ska vi fixa massa tills imorgon och hon sover även här inatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback