lördag - måndag


I lördags fick jag skjuts till Västervik tidigt. Möte mela på en gång och sen gick vi ner på stan eftersom det var karneval. vi var där nere hela dagen och kollade på allt, fick även åka vattenskoter, så jävla kul vare! Sen var jag tvungen att åka hem.. När jag kom hem duschade jag av mig lite snabbt och sen mötte jag Thor och några andra och gick hem till honom och satt på hans altan hela kvällen, mysigt ! :) Sov hos honom den natten igen. Igår vaknade vi tidigt av att samer kom. Vi tog bussen in till stan och åt på corner med olle också. Sen gick vi hem till min mamma och spelade kubb med min lillebror haha, och fikade! efter det gick vi ner till stan och bara chillade och väntade på bussen. När jag kom hem så städade jag mitt rum lite och sen cyklade jag ner till centrum och mötte upp Thor samer och zeid. Vi gick hem till mig och spelade biljard osv.. jag och Thor somnade rätt så sent tror jag. Idag är det måndag och Thor har precis åkt hem och nu väntar jag på att bästavän ska komma hit så drar vi till hammar och badar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback