jag har glömt dig en vacker dag

image descriptionimage description

Igår spenderade jag min dag med una,mårten och oskar! Vi drog till min båt och var där ett tag och sen gick vi upp till mig och bara tog det lugnt. Sen åkte vi hem till mårten och åt osv. Sedan åkte vi vidare till willys och köpte onyttigheter och sen hem till mig då vi spelade kort och kollade på film. imorse drog jag och mårten hem till preusse och sedan åkte vi och köpte present till abbe som fyller år imorgon men eftersom han ska åka till kosovo (stav) så firade jag,mårten,preusse,hannes och henke honom idag istället! Vi var hos preusse ett bra tag sen åkte vi till brevik och bara chillade där. Sen åkte jag preusse oskar och mårten ner till stan och var där. Nu har dom precis skjutsat hem mig och nu ska jag ta tag i plugget och sen kommer dom tillbaka tror jag. Och sen blir det att sova hos bästavän ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback