14 juni

image descriptionimage description

Igår efter skolan så drog jag fanny och mela ner till bryggaren där ellenkey hade spex. runt 2 drog jag och mela hem till mig och sen kom mårten och jonas. Vi kollade på tv och åt lite sen kom också preusse då vi drog ut till skogshaga och bara chillade där. Sen åkte vi tillbaka till mig och kollade på film. Jonas drog vid 8 någon gång och jag mårten och mela låg i min säng och snackade om allt o inget hela kvällen och hade väldigt kul! Båda dom två vart kvar här över natten och idag vaknade vi vid 9. Har precis kommit hem från skolan och nu vet jag inte vad jag ska göra men sen vid 7 kommer fanny hit och hon blir även nattgäst här, precis som förra året! då vi fixade oss o allt tillsammans till skolavslutningen så det lär bli awesome iår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback