25 juli

 

Imorse tog jag tåget till gamleby där min familj och fanny var. Vi firade min farfar och grillade o badade osv. Sen framåt kvällen drog jag och fanny och träffade timmy och ogge, jätte länge sen jag träffade dom! sen drog vi tillbaka till farfar där vi låg i sängen och snackade och åt morötter,gurka och dipp! Slutade även med att vi sov där! Vi åkte hem vid halv 5 idag då jag drog och mötte upp una. Vi har för det mesta gått runt och snackat om allt o inget och sen nu kollade vi på solnedgången! min bubbi åker även till kroatsien på lördag :( kommer sakna dig!


Kommentarer
Postat av: una

kommer sakna dig med bebis, älskar dig!♥

2012-07-26 @ 23:04:46
URL: http://noobjaevel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback