Dag 01 – En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

hade ingen ny bild på mig själv så fick bli en bild på mig och min guzz från igår.
* Jag har svårt att börja lita på killar.
* Har bara varit riktigt kär 3 gånger och det var med timmie, noa och rasmus.
* när jag och noa gjorde slut kunde jag inte släppa honom på mer än 8 månader.
* när jag är ledsen visar jag aldrig det utan visar att jag är stark men egentligen inte är det alls.
* Den här bilden på mig och Timmie har jag aldrig kunnat radera utan har haft den sen han och jag var tsm,
* Jag kan vara jävligt bitchig om jag känner för det.
* Jag saknar min gamla klass i 5-6an.
* Jag bor inte hos min mamma längre utan bara hos min pappa.
* Om någon vecka ska jag få ett till syskon.
*  Om jag har förlorat någon vän eller bråkar med en så blir jag som mest sårad.
* vänner går före allt.
* Jag skulle aldrig klara mig utan musik.
* jag pratar i sömnen
* jag faller väldigt ofta för idioterna och dissar dom bra killarna.
* jag verkligen hatar när en kille gör slut genom sms och säger inte ett skit i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: miraholgersson ♥

Hej, vill du vara med i veckans blogg?

klicka här då; http://miraaholgersson.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v53.html#comment :)

2012-01-01 @ 21:51:40
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback