Sommarlov

äntligen är det sommarlov!! ända sen avslutningen har jag haft så himla bra dagar, på skolavslutningen var vi vid löga och festade där med typ hela gymnasiet, vi träffade ett skönt gäng från stockholm, senare på kvällen/natten drog vi ut till gränsö med dem för dem hade sommarstuga där så vi badade lite påvägen och hade kul. I fredags var det studentfest för min bror och senare på kvällen drog jag och therese ut till stockholmarna och var där ute hela kvällen, vi hade så roligt! och igår kom dem in till therese på kvällen då vi bara umgicks eftersom det var sista kvällen för dem att vara här.. Typ runt 2 drog vi till corner och åt mat <33 och sen vid 3-4 någon gång tror jag så åkte dem hem till stugan. Imorgon börjar jag sommarjobba, kuuuul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback