fredag

tog bussen till stan vid 2 då jag var lite med min mamma. Sen gick jag nea och Nattiz och käkade på subway, gott! Och sen gick vi till gymnasiet där det var fotbolls cup och var där hela kvällen haha. Kom hem runt halv 10. Imorgon ska jag och mamma upp tidigt och åka till Norrköping !

Tisdag,onsdag och torsdag

tisdags: så drog ju jag och några till Hammar vid halv 11 på kvällen och badade! Efter typ två timmars badande så cyklade alla hem till Emma, jag och alex sov över där.
Onsdag: precis efter att jag vaknat så cyklade jag hem och kollade på prison break och sen duschade. efter jag hade fixat mig så åkte jag till pizzerian och åt med Thor. sen gick jag och mötte adam och Vi drog och kollade på thors match tillsammans med alex. Tjust vann med 2-1! den var slut runt halv 9 då jag och Thor drog hem till honom och bara tog det lugnt resten av kvällen.
torsdag: idag har jag och Thor bara tagit det lugnt hela morgonen. vid 3 kom pappa och hämtade mig då vi åkte hem och grillade! sen stack jag och Kajsa och tränade. Har precis kommit hem därifrån och nu väntar jag på att Thor ska komma hit så ska vi dra och bada tror jag ? och sen sover han här!

27/6-2013

tisdag

igår så åkte jag och mela in till stan. jag köpte tränings byxor och en tränings tröja och en parfym ! sen tog jag bussen till gamleby igen och tränade med Kajsa. senare på kvällen så kom Thor till mig då vi kollade på en film och sen somna. Idag vaknade vi runt halv 1 då han drog nästan direkt då jag kollade på prison break och duschade av mig. Sen åkte jag och mötte honom igen vid Ica. Vi köpte lite gott och sen cyklade vi vidare till Hammar och badade med adam och alex. nu är klockan 9 och jag sitter hemma och väntar på att klockan ska bli halv 11 då Emma kommer hem då vi ska bada med Thor adam och alex ! Sen sover jag hos Thor eller Emma tror jag.

två bilder från midsommar

har inte orkat blogga på några dagar men I fredags vaknade iaf jag och Thor utav att vi var tvungna att gå upp för att äta lunch. Sen så gjorde vi inte så mycket tills vi cyklade till affären och tog en fika. Sedan hem igen då vi spelade brännboll och kubb med hela släkten och grillade. Och senare framåt natten så bestämde vi alla att dra ner till Hammar där vi satt på restaurangen och hade jätte kul ! igår (lördags) så vaknade jag och Thor runt halv 1 skulle jag tro då vi åt mat och sen spelade vi brännboll igen med några från min släkt. och sen grillade vi igen. Efter det tog vi bara lugnt, kollade på en film och åt glass med jordgubbar. Sen cyklade vi hem till Thor och sov där. nu håller vi på att kolla på en film och ska väl snart gå upp och äta frukost. idag klockan 4 så kommer mela hit och sover här <333

dagen innan midsommar

Idag väckte Kajsa mig vid 8 för att jag var tvungen att äta frukost två timmar innan vi drog och träna ._. Iaf vid 10 gick jag till tränings centret där Kajsa redan var. Tränade till 12 tror jag ? Då jag Kajsa och pappa drog till Hammar och åt på restaurangen där, gott ! sen har jag inte gjort så mycket idag, typ hoppat stutsmatta i min ensamhet (lol). nu ska jag snart sticka iväg till affären och möta Thor, han sover även här inatt ! imorgon så ska jag vara med familjen ett tag på dagen och sen ska jag Thor och samer in till stan och sen tar vi bussen hem på kvällen och drar till Julia och några tror jag !

I väntan på sega Emma

Sov hos Thor inatt. klockan 1 idag så mötte jag Emma pemma !! Saknat henne så jääääävla mycket! vi drog till pizzerian där jag bjöd henne på mat och sen cyklade vi hem till mig så jag kunde lämna min väska oså. Sen gick vi till Emma och bytte om och drog till Hammar och badade med Thor adam och alex. nu är jag hemma och har precis ätit och nu väntar jag på att Emma ska sluta sega så ska vi dra pch hitta på något med alla igen!

i will lose myself tonight

Mötte upp mela igår vid halv 3 någon gång då vi gick till hammar och badade, sen kom även Thor och samer. Vi var där till 6 tror jag ? Sen cyklade jag och mela hem till mig och duschade av oss sen satte vi oss på cyklarna igen till Thor där vi grillade och spelade kubb ! Sen tog vi kvälls dopp.  Och sen stannade jag och mela hos Thor och kollade på film. vi kom hem någon gång efter 1 då vi åt och sen gick vi och la oss! Nu väntar jag på att Thor ska komma hem från Åtvidaberg så ska jag nog träffa honom idag !

lördag - måndag

I lördags fick jag skjuts till Västervik tidigt. Möte mela på en gång och sen gick vi ner på stan eftersom det var karneval. vi var där nere hela dagen och kollade på allt, fick även åka vattenskoter, så jävla kul vare! Sen var jag tvungen att åka hem.. När jag kom hem duschade jag av mig lite snabbt och sen mötte jag Thor och några andra och gick hem till honom och satt på hans altan hela kvällen, mysigt ! :) Sov hos honom den natten igen. Igår vaknade vi tidigt av att samer kom. Vi tog bussen in till stan och åt på corner med olle också. Sen gick vi hem till min mamma och spelade kubb med min lillebror haha, och fikade! efter det gick vi ner till stan och bara chillade och väntade på bussen. När jag kom hem så städade jag mitt rum lite och sen cyklade jag ner till centrum och mötte upp Thor samer och zeid. Vi gick hem till mig och spelade biljard osv.. jag och Thor somnade rätt så sent tror jag. Idag är det måndag och Thor har precis åkt hem och nu väntar jag på att bästavän ska komma hit så drar vi till hammar och badar!

skolavslutningen

Har inte hunnit blogga någonting men skolavslutningen vart lyckad! Jag och mela gick till gymnasiet efter och kollade på alla studenter sen åkte jag hem till byn och åt pizza med familjen och bytte om! Sen åkte jag in till Västervik igen och träffade mela nea och sanna. Vi var på stan hela kvällen typ. Vid 11 någon gång drog jag till Thor där han samer och zeid var, vi kollade på film oså! sen somnade jag bredvid världens bästa ♥

sista natten med alla 9:or

Igår åkte jag in till Västervik på morgonen. Runt 12 gick jag på stan med Malin och hjälpte henne att leta efter en klänning. Sen när mela kom hem tog vi bussen till byn. vi packade ihop mina saker och Sen åkte vi tillbaka till Västervik och packade hennes. Sen vid 8 gick vi till skolan där alla 9or samlades. Vi hade massa tävlingar, våran klass var såklart bäst fast att vi inte vann.. nae men sen har vi spelat fotboll osv ! har sovit i typ 2 minuter hela natten, jag och John spelade biljard från 4 till 6 typ haha.. vid 7 på morgonen gick jag och mela hem och jag tog bussen till gamleby vid 8. Sov ända tills 1 ungefär och sen följde jag med Kajsa och handlade, nu väntar jag på att mela ska komma hit så ska vi fixa massa tills imorgon och hon sover även här inatt !

sommarlov

Fick sluta vid två idag, dagen bestod bara utav att städa skåpen och träna på låten. När jag kom hem kollade jag på prison break och sen följde jag med och handlade. Det ända jag har gjort idag är alltså att kolla på prison break hehe.. vet inte om jag ska dra in till stan och sova hos mela eller om jag ska fortsätta kolla på prison break.
Olika bilder blandat från 7an 8an och 9an med min supeeeer bra klass ♥

måndag

skolan var tråkig, det ända vi gjorde var att skriva en låt som vi ska sjunga på skolavslutningen. tog bussen hem vid 3 iaf och så fort jag kom hem så åt jag och sen kom Thor. först så somnade han en stund haha och sen har båda varit på toppen/damp humör så vi har haft det jätte roligt och ganska weird.. men han gick hem vid 7 någon gång och nu har jag duschat och kollar på en film och skriver med Thor, har verkligen världens bästa pojkvän !

9/6

igår vaknade jag upp bredvid Bästa. vi gick till erneberg eller hur det stavas och spelade fotboll ett bra tag. Sen gick vi tillbaka hem till honom då jag tog bussen till stan. gick till mamma där en del av släkten var för att fira mamma! blev en lyckad kväll och vid kvart i 10 tog jag bussen till Thor. Vi kollade på baksmällan 3 och gick o la oss efter det. idag har vi inte gjort så mycket bara tagit det lugnt mest. Han drog precis och nu ska jag städa mitt rum och sen kolla på prison break! om inte mela kommer hit

hos thoshan

igår så gjorde jag inget speciellt, bara var ute i trädgården typ. idag gick jag till Thor ganska tidigt och har varit här hela dagen! Vi har spelat lite fotboll, gått ut och köpt glass oså! nu har vi precis ätit pizza och ska väl kolla på någon film eller något snart. sover här inatt och imorgon blire att fira mamma och senare hitta på något med bästavännen !

från hjärtat

drog som sagt ut till melas sommar stugan igår. Vi kollade på film och somnade rätt så skapligt. Imorse åkte Vi till skolan redan vid 7 och var framme halv 8. så vi åt frukost i skolan. sen vare inga seriösa lektioner typ. efter skolan så tog jag bussen till Thor. Vi har bara tagit det lugnt eftersom han har blivit sjuk.. sen så åt vi grillat och satt ute, mysigt ! drog hem runt 9 och nu kollar jag skräck film med familjen! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men är ledig iaf.

hasselö

vid halv 10 cyklade jag ut till Gränsö där alla andra var. vid 10 åkte vi båt ut till hasselö där vi har varit ute hela dagen! körde först tävlingar och sen åt vi på restaurang och sen åkte jag o några andra trampbåt i typ en timme haha.. vi åkte hem vid 4, då jag tog sällskap med axel hem. nu har jag precis kommit hem och ska duscha o fixa mig och sen kanske jag följer med mela till hennes stuga och sover där inatt !

summer paradise

efter skolan så gick jag och mela till corner och åt. Och senare kom även några andra och höll oss sällskap ett tag. sen gick vi till bökensved och kollade på fotbolls match. Vi kollade inte klart på hela matchen men vff ledde med 3-0 när vi gick så tror dom vann. Just nu kollar jag på tv och sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på prison break tills jag somnar! imorgon ska jag och min klass till hasselö och vara där hela dagen.

just put your lips together and come real close

har varit med Thor hela helgen och igår var jag även på bröllop hela dagen! fram till 10 någon gång då jag gick hem till Thor. Vi kollade lite på tv oså. Idag gick jag hem runt 1 då jag mötte emma påvägen till affären. Köpte lite gott och sen gick jag hem och har kollat på prison break hela dagen och ska fortsätta med det nu också!