1 days left

 
 
 
 
Har haft så kul nu dem här dagarna med underbara människor! I helgen var jag med mela bastman och jesper en dag, vi drog till fotbolls planen och spelade massa spel och hade det så skönt i solen! Sen gick vi till coop och köpte massa gott och sedan hem till bastman och då kollade vi på en skräckfilm innan jag drog hem. I fredags var jag med thor och John, vi gick mest runt osv och sen grillade vi med min familj, i lördags drog vi till gamleby och senare på kvällen var jag hos thor och då kom även några andra sköna personer då vi spelade kubb och sällskaps spel! I söndags drog vi och badade med ett gäng. Igår (tisdag) så sov jag hos therese, vi drog till lysing med några sköna människor och badade och bara njöt av värmen! Sedan gick vi hem till henne och planerade massa med hennes mamma, för den 18 juli ska vi åka på semester<333 längtar som fan!!! Sen klockan 11 på kvällen så grillade vi med hennes mamma och bonus pappa haha och bara satt ute och pratade. Idag hade vi kort skoldag då vi bara spelade spel med klassen, är just nu hos mela och snart ska vi få skjuts utav bastman till gamleby och så ska vi sova över eftersom det är skolavslutning imorgon! (standard)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback