You dont know where we grew up a place so dark the gods forgot

 
Mitt jullov har varit jätte bra! Var för det mesta med thor och sov över hemma hos honom varje dag typ hehe. jätte mysigt! Drog till linköping en gång med familjen och thor och kollade på hobbit del 2 och sen en annan gång var jag i linköping med underbara männskor! Sen var resten utav lovet lugnt bara. har haft det jätte bra med thor och allt har varit så perfekt! 
 
Igår så började skolan igen. det var en väldigt snabb dag och på kvällen drog jag hem till thor och sov där. idag har jag inte gjort någonting. lämnade in mobilen förut också på lagning igen.. så är inte vid liv på typ 3 veckor igen :( byebyeee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback