easter break

 
Mitt lov har varit jätte bra! I måndags drog jag till stan med adam, då vi mötte upp alex och gick ner på stan osv. Lite senare mötte vi även therese och drog ner till vo där det tydligen var "fest" Vi stannade inte där så jätte länge dock utan drog hem efter någon timme! I onsdags var jag med thor och sen på kvällen följde jag med honom upp till åtvid och stannade där tills fredag! Och i fredags åkte vi båda hem till bynn, vi åt lite med hans familj och sedan framåt kvällen gick vi ner till christoffer där några andra sköna personer var också! Och igår åkte jag,thor,oliver,john,adam och therese in till stan och kollade på bio och svängde förbi tivolit, åkte en karusell, fyfan vad läskigt det var! Iaf när man vet att dem bygger upp det på en dag så det kändes inte alls så tryggt.. Men efter det åkte vi hem igen till bynn och sedan sov jag hos thor med honom och john! Idag är sista dagen på lovet! så ska inte göra någonting idag.. byee
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback