i love u

i onsdags var jag som sagt med Thor. Vi åkte till min farmor och åt mat där. sen åkte vi hem igen, då vi mest bara chillade o så. igår vaknade vi typ vid halv 9 eller något då vi följde med Kajsa och stor handlade! sen åkte han på träning då jag inte gjorde så mycket och sen kom han tillbaka igen då vi åt mat med min familj och sen gick vi ut och spelade fotboll och kollade på när min bror och hans kompis grillade marsmallows haha.. sen följde vi med dom till affären, och sen hem till mig igen. han var med dom ett tag och jag satt nere med Kajsa och kollade på någon film om one direction eller hur dom stavas.. sen gick vi och la oss! idag var vi tvungna att gå upp vid 8 för han skulle till Norrköping med sin pappa! har precis varit barnvakt åt diddi och nu ska jag sätta på en film och somna om igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback