två bilder från midsommar

har inte orkat blogga på några dagar men I fredags vaknade iaf jag och Thor utav att vi var tvungna att gå upp för att äta lunch. Sen så gjorde vi inte så mycket tills vi cyklade till affären och tog en fika. Sedan hem igen då vi spelade brännboll och kubb med hela släkten och grillade. Och senare framåt natten så bestämde vi alla att dra ner till Hammar där vi satt på restaurangen och hade jätte kul ! igår (lördags) så vaknade jag och Thor runt halv 1 skulle jag tro då vi åt mat och sen spelade vi brännboll igen med några från min släkt. och sen grillade vi igen. Efter det tog vi bara lugnt, kollade på en film och åt glass med jordgubbar. Sen cyklade vi hem till Thor och sov där. nu håller vi på att kolla på en film och ska väl snart gå upp och äta frukost. idag klockan 4 så kommer mela hit och sover här <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback