Tisdag,onsdag och torsdag

tisdags: så drog ju jag och några till Hammar vid halv 11 på kvällen och badade! Efter typ två timmars badande så cyklade alla hem till Emma, jag och alex sov över där.
Onsdag: precis efter att jag vaknat så cyklade jag hem och kollade på prison break och sen duschade. efter jag hade fixat mig så åkte jag till pizzerian och åt med Thor. sen gick jag och mötte adam och Vi drog och kollade på thors match tillsammans med alex. Tjust vann med 2-1! den var slut runt halv 9 då jag och Thor drog hem till honom och bara tog det lugnt resten av kvällen.
torsdag: idag har jag och Thor bara tagit det lugnt hela morgonen. vid 3 kom pappa och hämtade mig då vi åkte hem och grillade! sen stack jag och Kajsa och tränade. Har precis kommit hem därifrån och nu väntar jag på att Thor ska komma hit så ska vi dra och bada tror jag ? och sen sover han här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback