8 juli

igår så var jag i odensvi som sagt med thors föräldrar och kollade på cupen. Tyvärr så åkte tjust ut i första matchen och vff vann. sen åkte vi hem igen då vi grillade och sen åkte vi till Hammar och badade med samer en stund! efter det vid 9-10 kanske? Så cyklade jag och Thor hem till mig då vi fixade till lite mat och satte oss i soffan och tittade på film. Idag har vi inte gjort så jätte mycket. vi gick en promenad en stund och sen åt vi på en restaurang och sedan drog vi och badade med adam! sen gick jag och Thor hem var och för sig. Första gången på sommarlovet typ :o :-( men kanske ska till honom senare! nu sitter jag och kollar på prison break och ska väl göra det tills Thor hör av sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback