love is sweet when it's new, But even sweeter when it's true. I love you

firade nyår på bästa sätter igår med världens underbaraste pojkvän och familjen + släkten ! hade det jätte mysigt och roligt. Självklart gick min nyårkyss till Thor :') han sov hos mig inatt och idag har vi vara degat hemma och kollat på pretty little liars. sen kom även Emma. Jag hade tydligen slagit vad om en sak och sen förlora så var tvungen att springa ute i snön i bikini och skor.. Som tur var så följde Emma också med på det haha ! Medans Thor och Kajsa satt inne och kollade på oss. Slutade med att jag ramlade och fick 100 köttsår på kroppen så var tvungen att går runt med en salva resten av dagen på typ hela kroppen. Great (y) sen gick jag Thor och Emma in och badade ! nu är klockan ungefär 23:30 och Thor har precis åkt hem och jag saknar honom redan så tror jag ska sticka iväg till honom nu och sov där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback