fredag, dänsaaaa

 
Två bilder från sommarlovet, åh saknar det!
 
Igår åkte jag och emma in till gamleby direkt efter skolan typ då drog vi hem till mig och sen kom Thor och adam! Emma drog efter en timme och vi andra tog det bara lugnt! Sen vid 8 åkte jag in till västervik då mela,viktor och måns mötte upp mig och sen gick vi hem till måns och kollade på the grudge! usch.. Vi kom hem runt 12 då vi käkade pizza och kollade på film, mys! Sen somnade vi runt halv 2 kanske eller kunde nästan inte sova för hennes kattunga höll på hela tiden haha.. Idag skulle vi egentligen partyat hos bastman men det blev inget så vid halv 2 åker vi till gamleby och sover där och är med Thor och adam! Låter som en helt bra lördaaaag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback