tisdag

igår drog jag till gamleby efter skolan med Emma då vi gick hem till mig och packade och sen till tåg stationen och mötte upp Thor som åkte tåg med oss till Västervik. Han skulle på träning och jag och Emma skulle till min mamma. vi träffade Emil ett tag och sen gick vi hem till mig igen, hon sov även hos mig inatt! skolan idag har varit rätt så bra men nu är jag hos mela och väntar på att Emma och hennes familj ska komma och hämta mig så åker vi till gamleby där jag ska träffa min pojkvän och vara med honom hela kvällen! sover även hos Emma sen också.. skräll. hahah kommer inte ens ihåg när jag sov utan henne, utan vi har sovit över varje dag nu sen jag flyttade till gamleby ungefär:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback