hemma hos emmää

 
sitter just nu i emmas säng med henne och eddie, Igår natt så sov Thor hos mig, vi kollade film med kajsa och massa annat. Dagen därpå så tog vi det bara lugnt och sen när han drog hem så mötte jag Thilda, Vi gjorde inte så jätte mycket men sen så gick vi ut och var med Thor och några andra. Jag och Thilda kom hem runt 1 och sen kom ante också lite senare, vi kollade på film och jag somnade runt 3 typ. Idag så har jag inte gjort så jätte mycket, Åt och sen drog jag till emma. Fårse om jag sover här ikväll eller om jag går till Thor och sover hos honom inatt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej de skulle vara roligt om du kommenterade på min blogg nu när jag har frågestund :) hoppas art du gör de! :)

2012-11-03 @ 22:32:44
URL: http://crazycrazyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback