25 maj

image descriptionimage description
image descriptionimage description
4 iphone bilder från idag!
Efter skolan stack jag hem o solade sedan drog jag una mamma och sam till corner och käkade mat. Sen åkte vi hem till mig där vi var med min familj och satt ute i solen. Sen runt 7 kom abbe med moppen och hämtade upp mig och vi åkte vidare till hannes där han,henke,august och rasse var! Vi satt ute på hans altan och lyssnade på musik och snackade. sjukt bra gäng det där asså! Men sen runt 12 tiden skjutsade henke hem mig och just nu kollar jag på oc och ska snart gå och lägga mig! Imorgon ska jag vara med preusse och tror att vi ska åka ut o bada eller något!

Kommentarer
Postat av: una

glömde bort hur kul vi har tillsammans egentligen, jag älskar dig & kommer alltid att göra det!

imorn ska vi iaf dra & bada <3!

2012-05-26 @ 21:47:57
URL: http://noobjaevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback