i väntan på mela

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - yes

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - 

hur många har du varit kär i? - noa är den jag ha varit kär i bara.

är du kär just nu? -  ja

 

- Tio frågor om dig själv

namn? - jennifer lundgren

när fyller du år? - 26 september

några piercingar? - inte längre

vad har du på dig just nu? - shorts och linne

vilken årstid är bäst? - sommaren.

vad tycker du mest om hos dig själv? - hmm min mage..

vad är du bra på? - skratta och vara ensvis

vem älskar du mest på denna jorden - min kudde

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - båda


-  frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen

vem är den roligaste av dina vänner ? jag !!

vem är snyggast av dina vänner? - ALLA

vem är den du helst har filmkväll med? - noa ;)


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - kajsa skulle jag tro

har du bra kontakt med båda dina förädrar?ja!

vem är farligast i din familj? - sam..

vem ser roligast ut i din familj? - isabel!

vem är coolast? - jag ?

har ni något husdjur? hade en kanin

vem har du mest gemensamt med? - ingen aning :o

vem står för underhållningen? - jag,sam och isabel

vem sover du oftast med? - ingen

roligaste kvällen med familjemedlem? - vene

 

 

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - kollat fotbolls match

har du varit glad idag? - ahrå

har du varit ledsen idag? - njaa

har du gjort något bra idag? - gör alltid något bra

vad ska du göra nu? - träffa folk

har du gjort något dåligt idag? - gått på en brunn

vad har du ätit idag? - pizza :D

har du duschat idag? - ja

är du trött nu? - nej!

vad händer imorn? - gå på bio med melan!

går du i skolan? - yes yes

du varit i skolan idag? - nope

 

- ANNAT

Hur mår du just nu? - det är fram och tillbaka kan man säga

Har du piercat dig? - yes

Är du hungrig nu? - inte ett dugg !

Vad är klockan nu just nu? -  5 minuter över sex!

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - youtube,bloggen och fb


- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?kajsa

Vem ringde du senast? - åsa tofvesson

Vem sms:a till dig senast? - rasmus batsman

Vem sms:a du till senast? - rebecca lund

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en vecka sen

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en månad sen typ, han jobbar såååå


- ÖVRIGT

Gillar du punk? - absolut inte

Har du sminkat dig idag? - nej

 

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - yes

Har du fler än 3 jeans? - ýes

Har du fler än 5 tröjor? - ahhh

 

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ahh

Använder du wax? - nej ?

Använder du ögonskugga? - nej

Använder du kajal? - nej

Använder du hårspray? - nej

Andänder du mousse? - haha nej

Använder du parfym? - ja

Använder du läppglans/läppstift? -nej

Använder du rouge? - ibland

Uppsatt hår eller hängande? - hängande

Plattar/lockar du håret varje dag? - nej

Duschar du varje dag? - njaa

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ne , gör du?

 

KÄRLEK

Är du kär just nu? - ja

Har du kysst någon idag? - nej

Har du ett förhållande? - nej

Är du romantisk? - -

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - haha jaa

När kysste du någon senast ? när jag sov över med noa och några

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande men inte nu till sommaren!

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - ja när jag var liten :$

Vem sov du senast bredvid? - mela

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - typ noa?

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nää

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - fråga dom..

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nooo

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej , verkligen inte!

Hur ser drömkillen ut ? - min dröm kille ser ut som han jag gillar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback