with everything i do not let this go, i don´t want that let go

Kom nyss hem från stan med emma och sitter just nu och lyssnar på with me-sum 41 sjukt bra låt! Vi drog ner till stan direkt efter skolan då vi fixade till stockholm som vi drar till på lördag!! och sen satt vi på mejeriet och bara tog det lugnt i 2 timmar ungefär och vi hann även o fika. Sen drog vi till JC och jag fick med mig ett par skit snygga svarta jeans! tack kenny! Sen vidare till H&M där jag hittade en snygg tröja som jag ska köpa när jag får pengar, måste verkligen ha den! Men nu snackar jag lite med malin tofvesson på fb och väntar på att vi kan äta glass som kajsa har gjort, hoppas den smakar gott för är riktigt sugen på daim glass! men blev lite längre inlägg än vad det skulle ha blivit hihi vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback