första skoldagen

 
Igår så träffade jag bästisfestis. Vi städade mitt rum och sedan drog vi ner till en lekpark och chillade med abbe och det gänget! Och sen runt 10 kanske drog vi vidare till fängelset som är vid åhmans och var där inne ett tag, fett scary :o men sen drog vi hem till mela och myste med godis och hennes urgulliga kattunge! Idag drog vi till skolan klockan 8:10.. fyfan tillbaks till helvetet typ..! Men har haft världens bästa sommarlov med dom bästa!! Slutade runt halv 10 idag då jag och mela drog hem till mig och bara tog det lungt, sen kom även therese och gjorde oss sällskap! Nu runt 9 drog vi och mötte upp anton,gustav och arner. Vi drog hem till mig och kollade på film! alla dom drog nyss och nu ska jag fixa mig till kvällen! Imorgon ska jag packa eftersom jag flyttar på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback