du skrattar åt mig för jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för du är precis som alla andra

.
.
.
.
Mamma kom och hämtade mig hos johanna då hon skjutsade mig till farrmor direkt och vi satt och planerade vart hon och jag skulle åka i sommar, det vart New York!!! så där ska vi vara i 6 dagar och bara shoppa!! :DD tagga!!! Men sen drog jag till sanna och var där med henne och thilda och väntade på att kenny skulle komma och hämta mig och det gjorde han efter en timme kanske. Jag åt och sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här och smsar med thilda och alex, puss!

Kommentarer
Postat av: THILDA

jag älskar dig <3

2012-04-15 @ 22:36:01
URL: http://thildaaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback