THIS GONNA BE A GOOD LIFE

Sitter just nu i soffan med bästavän och kom precis hem från finaste. Sov hos honom inatt, vi kollade på film och hade det allmänt mysigt och roligt! Idag vaknade vi ungefär vid halv 12 då vi åt frukost och sen kollade vi på ett avsnitt utav Chuck. Sen lite senare drog vi till hans mamma och gick ut med hunden, sedan drog vi hem till hans pappa då jag packade ihop mina saker och gick hem då fanny satt i min trappa och jag släppte såklart in uteliggaren, nae men nu sitter vi här och tat lugnt, sover även hos bruden ikväll, A W S O M E!!!
Det här gav min fina pojkvän till mig igår, älskar dig rasmus!

Kommentarer
Postat av: malin

du, jag hoppas på att det snart kommer en pussbild på han och mig ! har inte fått tillfället till de hah :(

2011-11-02 @ 17:23:27
URL: http://maaaliihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback