party in the house tonight!

tacka gode gud för att jullov äntligen! Skolan idag har varit helt jävla awesome! ingen seriös lektion utan bara tagit det lugnt, sen drog jag noa love osv till sporthallen där ellenkey hade innebandy sak och sen åt vi julbord. Sen efter skolan drog jag och lovisa ner till mejeriet och apoteket för att fixa lite saker. och nu sittar jag här och taggar som fan till jul festen! fett nice kommer det bli med awesome people! men innan det ska jag johanna och några killar dra till acapulco och äta pizza. Kommer nog inte blogga något mer ikväll för kommer hem väldigt sent men ni får ha det så jävla fucking bra för det ska jag ha!
tog precis två cam bilder, hehe.. men ska gå och fixa mig nu. puss!

Kommentarer
Postat av: miraholgersson ♥

följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-21 @ 16:31:33
URL: http://miiraholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback