10 mars

Har inte bloggat på jätte länge men lusten har inte riktigt funnits där. I fredags var jag med världens bästa. Vi kollade på bio och sedan åkte vi hem till honom och myste! I lördags var det soligt väder, vi stannade inne ett bra tag sedan drog vi till affären och köpte massaaaa gott till kvällen, vi gick sedan hem till mig då oliver också kom, vi körde lite boxnings match haha. Sen spelade jag och thor xbox hela natten! Igår var det typ 15 grader ute ? så jävla skönt och efterlängtat! Vi vara ute precis hela dagen och vid 5 åkte vi och hans mamma till åtvid och kollade på axels fotbolls match. Idag har det också varit strålande väder så jag och mina bästa amigos var ute varje rast! nu ska jag äta och sedan sova. hare bra så ses vi kanske aldrig mer :* ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback