Min helg

Min helg har varit bra! i fredags kom thor till mig då vi kollade på film osv med kajsa. Igår vaknade vi rätt så skapligt och sen gick vi upp och duschade o fixade oss. Sen gick vi hem till thors farmor och fikade där! Sedan gick vi hem till thor då vi bara tog det lugnt ett tag och sen åt vi god mat med hans familj och gäster! Efter det kollade vi på serier och sånt resten av kvällen och hann även få skjuts ner till ica innan det stängde! Idag gick jag hem på morgonen för att jag och kajsa skulle fixa mitt rum, har fått in en tv nu också! skapligt fräscht. Nu väntar jag på att bli hämtade utav thors pappa så ska vi åka till åtvid och kolla på thors fotbolls match! 
 
 
google bild hahha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback