19 januari

hej! I fredags åkte jag hem till byn direkt efter skolan. Var hemma tills ungefär 8 då jag,thor och oliver drog till christopher och daniel, jag färgade håret på dom två, haha jätte snyggt! Sen drog vi ut och kollade om det fanns någonstans att äta men såklart det inte finns det i gamleby haha, så vi drog hem till daniel istället och käkade pizza. Jag och thor kom hem till honom vid typ 1 då vi somnade nästan direkt tror jag. Igår fyllde hans morfar år så vi har där hela dagen nästan och åt massa gott! Efter det gick vi hem till thor och fixade oss och sen kom oliver och christopher, då vi köpte thai mat och kollade på en film! Idag har vi inte gjort någonting vilket har varit rikigt skönt. Vi har precis ätit tacos och nu ska vi snart fortsätta titta på en fotbolls match, har sovit här hela helgen och stannar även inatt också. Imorgon börjar skolan igen vilket känns mindre bra.. men efter skolan ska jag och oliver dra till gymmet och träna! 
 
 
 
 vill ha sommar igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback