try to stay awake and remember my name

igår så tog jag tåget till gamleby vid halv 7 då Thor samer och Olle mötte mig! vi gick till Ica och sen hem till Thor och kollade på finalen i Vi Champions League. sen drog samer och Olle efter det, runt 11. Då Jag kollade på film och prison break och Thor satt vid datorn. vi somnade kanske vid halv 3 eller något. Idag gick vi upp vid 12 och sen gjorde vi inte så mycket eftersom vädret inte varit på topp men senare följde vi iaf med hans mamma och pappa och kollade på när hans bror spelade match. sen när vi kom hem igen drack vi varm chocklad och bara myste tills jag tog tåget hem igen.. jätte bra helg med världens bästa, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback