lördag-söndag

Igår vaknade jag och Thor runt åtta utav solen, sååå skönt!!! vi gick på direkten nästan och solade osv, sen kom samer då vi gick och letade efter en grotta haha och åt pizza! lite senare kom även oliwer då vi spelade biljard en stund och sedan åkte vi hem till Thor där vi åt grillat. sen gick vi ut igen och hade jätte kul!! ;)))) men jag Thor och oliwer gick hem till Thor vid 12 kanske då vi kollade på en film och sen åkte oliwer hem och då gick jag och Thor o la oss! idag gick jag hem vid halv 12 på morgonen då Emma kom till mig. vi solade tills oliwer och samer kom då vi gick till fotbolls planerna fast vi gick därifrån direkt typ. Sen mötte vi Thor och gick hem till mig igen och grillade ! sen gick vi in och bara pratade om massa minnen och sånt :) dom drog vid halv 10 någon gång, så nu har jag och Emma precis duschat och ska snart gå och lägga oss :) godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback