this is your time to make it better

I onsdags åkte jag och Kajsa till affären vid 2 då vi hämtade upp Thor också, vi åt tacos och sen cyklade vi ner till syn optikern där Thor skulle kolla sin syn för körkortet. sen drog vi till Hammar och va där med Emma adam och alex. När dom hade dragit så åt jag och Thor på restaurangen där, mysigt! Sen stack vi hem till mig och kollade på en film och sedan somnade vi. igår (torsdags) så hade vi 8 månader tillsammans! Hela morgonen tog vi det bara lugnt och sen gjorde vi hemma gjort pizza med hela familjen och sen badade vi med diddi och Kajsa också. efter det drog Thor på träning då jag inte gjorde så mycket mer än att städa mitt rum men sen när han kom tillbaka så cyklade vi ner till affären och köpte lite gott och sen mötte vi Emma och mela också på vägen. vi gick hem till Emma och bara chillade där hela kvällen! runt halv 1 eller något så cyklade jag och Thor hem till honom och kollade på film och myste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback