rubriker assz

Thor sov som sagt hos mig inatt. När han kom till mig vid ungefär halv 10 så bakade vi dumlegrottor och badade ! Sen laddade vi ner en film, fast båda hann att somna 5 minuter efter att den börjat haha. idag vaknade vi vid 9 tror jag ? då vi låg Kvar i sängen ett bra tag sedan gick vi upp och gjorde frukost ! Sen åkte han på träning. Då jag passade på att städa mitt rum och kolla på pretty little liars ! Thor kom till mig sen igen vid 4 någon gång då han duschade av sig och sen åt vi, tog lite " fina " kort och hade det bra ! han gick vid halv 8 då jag åkte in till stan ! ligger just nu i sängen hos mamma och ska snart snacka Skype med thården..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback