summer feelings

i lördags så kom Thor till mig runt halv 10 då vi kollade på film och han fick påskägg utav mig och sen ett utav min familj :). igår så skjutsade pappa in oss till mamma där vi åt mat och fikade och fick ännu ett påskägg haha.. sen vid 18:00 gick vi på bio med Bang också! Vi såg på trollkarlen från Oz, den vart rätt så bra! Den slutade vid halv 9 ungefär då vi gick till corner och käkade sen tog vi bussen till bynn igen och var med Edwin,Christopher och fille! Somnade tryggt i älsklingens famn runt halv 1 och idag vaknade vi vid 9 ungefär och nu ska vi snart gå ner och äta frukost! ingen aning om vad som händer idag men ska iaf ut och springa med Kajsa ett tag och sen ska jag sova hos Thor. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback