rubrik..

Igår var det måndag och en ny Skolvecka.. That sucks.. Men iaf efter skolan så hjälpte jag mamma med att flytta möbler och sen kom mela till mig då vi bara chillade och sen efter ett tag kom Carlstedt också! Vi kollade på hitta nemo och skrattade rätt så mycket hehe.. men sen efter ett tag så kom Anton också! Alex drog hem och käkade och mela drog också efter ett tag då jag och Anton bara tog det lugnt! Han drog ungefär vid halv 11 då jag somnade direkt typ. nu är det tisdag och klockan är 08:30, ska egentligen dra och vara med på friluftsdagen eller vad det är men skiter i det för vädret är inte det bästa och är också även förkyld så ska dra till skolan och hämta massa plugg som jag kan göra hemma istället! och sen kommer även Alex hit snart och gör mig sällskap eftersom han inte heller ska vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback