Massa sötis bilder från idag

Skolan idag har varit helt Great med bra folk! Efter skolan så drog jag Anton och Fanny hem till mig och var där ett tag och chillade. Sen åkte Vi hem till Fanny där vi åt och var där tills klockan vart sju då vi drog ner till mejeriet och lyssnade på när axel sjöng och spelade, grym! Andreas kom även dit lite senare. Sen gick vi hem till mig igen där vi tog det lugnt och dampade typ! sen vid halv 10 tog jag bussen hem och när jag var hemma gick jag och mötte upp Emma och sen gick vi hem till mig! Just nu ligger vi i min säng och ska snart sova tror jag! Imorgon ska jag träffa Anton och kanske fler! Sånt som märks men puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback