lördag 15:00



min fredag spenderades med dom bästa! gick till skolan till två bara och sen väntade jag på att fanny skulle sluta så drog vi hem till henne och tog det lugnt, sen efter några timmar kom också emil hit! vi drog till netto och köpte massa onyttigheter till kvällen sen så mötte vi upp anton och gick sedan hem till emil och chillade. Somnade bredvid min pojk och dog lite utav garv haha, vi är så omogna tillsammans haha.. ;) men sen så vaknade vi vid typ åtta?! låg kvar i sängen och myste osv i några timmar sen gick vi upp och gjorde pommes! Just nu ligger jag i bästaväns säng och väntar på att hon ska duscha klart, sen ska jag även klippa och färga håret, tror att jag ska färga ljusbrunt! alltid kul med lite förändringar ju! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback