-

Nio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - maddelene

har du några piercingar? var? -hål i öronen bara

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon 

väljer du filmkväll framför utekväll? - ibland

din sämsta egenskap? - att jag blir lätt irriterad på folk.

är du dag eller nattmänniska? - båda och 

vad har du på dig just nu? - det jag hade på mig i skolan.

är du nöjd med ditt utseende? - har mina dagar

vad vill du ändra med ditt utseende? - några saker

Fyra frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - ja

har du varit kär på riktigt någon gång? - ja två gånger.

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske

vad för sorts killar faller du för? - badboys...

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen

vem skulle du vilja träffa just nu? - anton

vem saknar du mest just nu? - anton

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - matilda carlsson tror jag

vem krama du senast? - emil

vem står dig närmast? - micaela,fanny

vem vill du träffa oftare? -  mela

vem är mest partyprisse? - preusse haha!

vem ringer du när du är ledsen? - Mina närmaste, fast brukar inte ringa

vem är snyggast? -  alla '

Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? -många

vem ringde dig senast? - fanny

vem smsar du oftast med? - fanny eller anton

vad stod det i senaste smset du skickade? - ''bra diss''

vad har du för bakgrundsbild? - på mig och anton

vad står det på anteckningar? - mycket

vem ringde du senast? - ingen aning  

vad har du för mobil? - iphone 4s

spelar du wordfeud? - haha nej skit dåligt spel


Farligheter

snusar du? - nej

har du snott något från en affär någon gång? - nån gång 

brukar du röka?-  nej

 har du tagit droger? -  aldrig

känner du folk som tar droger? - nja, röker på 

har du blivit stoppad av polisen? - tror jag inte

har du druckit så mycket att du spytt? - ja en gång.

dricker du alkohol varje helg? - nej

skulle du kunna testa droger? - nej

skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger?- kanske

har du varit i slagsmål någon gång? - nej

Random

sover du med dörren öppen eller stängd? - stängd

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - ja.

tror du två ex kan vara vänner? - vene, det kommer alltid vara något mer..

skulle du vilja vara berömd? - mabye baby

har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - ja

skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? haha ja

brukar du tänka innan du talar? - ibland

känner du någon som är oskuld? - hah ah

skulle du vilja tatuera dig? var? - kanske, en liten isf

har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja det mesta iallafall 

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - ja ?

tror du andra tycker illa om dig? -  haha bor i västervik, alla tycker illa om alla typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback