Svar på frågestunden

Anonym: Är du på g med någon ? -  ja det är jag, med Thor svensson.
 
Anonym: varför är inte du och johanna kompisar längre? - Vet inte riktigt om Johanna vill att jag ska skriva ut det och är inte heller så säker på det.
 
Micaela Tofvesson:  Bästa minnet med mig? - När vi var i stockholm och sen hela sommarlovet 2012 har varit helt awesome med dig!
 
Micaela Tofvesson: Vad tycker du om mig? -  Du är min bästavän, den jag litar på och kan säga allt till utan att du dömer eller att det kommer ut. Har alltid roligt med dig!
 
Tilda Wredberg: Va tycker du om mej? - Du är en jätte gullig och skön tjej som jag vill träffa mer!
 
Tilda Wredberg: Vilka har du vart tillsammans med? Mina seriösa förhållande var med Noa bertilsson och Rasmus Bastman.
 
Tilda Wredberg: Om du fick va vilken person som helst för en dag, vem skulle det va då? - Ett barn i Afrika typ för att se hur svårt dom har det i skillnad från oss.
 
Malin Alnefjord:  Vad tycker du om mig? - Du sjunger gudomligt vackert! Du är en bra kompis också!
 
Malin Alnefjord:  Bästa minne med mig? - Fågelbäret tiderna.
 
Malin Alnefjord:  Vill du gifta dig med mig? - Nope, tyvärr ;)
 
Malin Alnefjord:  Favoritfilm? - Ingen aning.
 
Malin Alnefjord: Favoritämne i skolan? - Haha har inget.
 
Malin Alnefjord: Favoritgrej med mig? - Att du lyssnar på en.
 
Bella Ålstam: vad tycker du om mig? - Bra på fotboll, söt och snäll!
 
Bella Ålstam: saknar du fotbollen något? -  Grymt mycket.
 
Bella Ålstam: bästa vän?- Fanny och micaela.
 
Emma Buchholtz: Vad tkr du om mig ? - En utav mina närmsta vänner, glad tjej, stressad haha! Men du finns alltid där för en oså
 
Emma Buchholtz: Om du fick bestämma hur en bra dag för dig skulle se hur, hur då ? - Vara med Thor hela dagen och hitta på massa saker med honom.
 
Emma Buchholtz: Bästa minnet med mig ? - Allakvällar i din källare baby ;))
 
Rebecca Lund: Standard fråga, vad tycker du om mig? - Riktigt gullig tjej som jag inte har träffat på jätte länge!
 
Rebecca Lund: Läser du min blogg, isåfall vad tycker du om den? - Ja jag kikar in på den ibland, den är fin!
 
Rebecca Lund: Vad är riktig kärlek för dig? - När man gör saker med varandra, är ens bästavän och ah allt sånt.
 
Rebecca Lund: Ett minne som du skulle kunna göra allt för att få uppleva igen? - Ingen aning faktiskt.
 
Micaela Tofvesson: Hur många barn vill du ha med mig? -  Minst 10 (a
 
Micaela Tofvesson: Vil do eta takoz med mej non dagg? - JAAAAAAA

Micaela Tofvesson: Vill du ha tillbaka din VFF vattenflaska snart? - hahah nej överlever utan den faktiskt..
 
Micaela Tofvesson: Har du någonsin cyklat in i en bom och fått hjärnskakning? - kanske (a
 
Thilda Karlsson: Bästa minnet med mig? - i din stuga, har massa minnen med dig.
 
Thilda Karlsson:Hur träffades du och Thor? - Vi skrev och sen träffades vi som vänner först och sen började vi skriva och träffa varandra.
 
Thilda Karlsson:Vad tycker du om mig? -  Du var min bästavän förut, söt och snäll tjej! saknar dig.
 
Sanna Kron: vad tycker du om mig? - Du sjunger jätte bra, en tjej med massor känslor, bra vän som jag vill börja umgås mer med!
 
Sanna Kron: vad gör du? - Sitter vid datorn medans Fanny och Viktor bäzzar typ, själv?
 
Sanna Kron: bästa tiden i ditt liv? -  Har massa!
 
Sanna Kron: nämn en person du tycker illa om? - Hahah ingen aning faktiskt, 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback