Hola

I måndags var jag med Emma Jesper och Rasmus. Vi var hos dom och bara chillade och hade kul! jag och Emma sov även där. igår kom Kajsa och pappa in till viken och hämtade mig rätt så tidigt, vi köpte pizza och sen åkte vi hem igen och myste med hela familjen. Pappa kom hem igår och åker redan imorgon.det suger.. Runt 11 på kvällen kom Thor till mig då vi kollade på film och myste! han sov även hos mig. Idag gick vi upp runt 9 och fixade oss och sen följde han mig till stationen där jag mötte Emma och vi åkte in till Västervik och gjorde ett prov. Gick rätt så bra tror jag! Nu sitter vi på bussen, sover även hos emmää bestiz ikväll då vi ska laga tacos oså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback