hittade några gamla bilder, saknart

 
massa gamla minnen!
 
Igår kom Thor och adam till mig då vi bara chillade. Sen gick vi till affären och köpte godis och sen hem till mig igen och kollade på film o myste! Dom drog runt 12 då jag och fanny la oss i sängen och kollade på the vow. Idag vaknade vi vid 10 och tog bussen in till västervik vid 11, och nu sitter jag i fannys säng och hon håller på att fixa sig! Vid sex ska jag gå på bio med nea på ted haha! verkar vara en bra film :p Sen ska jag antingen vara med mina två bästisar och viktor o måns eller så ska jag åka hem och träffa thor! skriver mer ikväll eller imorgon. hejdå gandalf
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är inte du och johanna kompisar längre?

2012-10-20 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback