Dålig uppdatering

har inte bloggat på länge känner jag hehe.. men kan berätta lite kort vad jag har gjort dom här dagarna som gått!
Måndags: kommer inte ihåg haha men tror jag åkte hem till gb på direkten.
Tisdags: kommer inte heller ihåg hähä..
igår: Var jag med mela direkt efter skolan då vi drog och solade och sen till corner för att käka. Och sen tog jag bussen hem.
Idag: var jag med Fanny ett tag sen tog jag bussen hem med Thor,Emma och Adam! jag och Emma gick av vid mig då vi kollade på tv bara och tog det lugnt. Sen kom hennes mamma och hämtade oss så åkte vi hem till henne då Thor och Adam kom! vi gjorde väl inte så jätte mycket.. Skrattade mest åt hennes knäppa lillebror haha. Nu har pappa precis kommit hem så ska umgås med honom hela kvällen för imorgon åker han igen och är borta i 7 veckor.. Hatar det.. Imorgon tror jag att jag ska träffa Thor ett tag och sen ska jag sova hos bästavän hela helgen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback