11:54

det blev inte som jag skrev att det skulle bli igår. När Fanny åkte ut till Viktor drog jag hem till min mamma och var där ett tag tills Emma kom då vi körde ett spel och fikade med min familj. Sen kom även nea då vi gick ner till bion och kollade på Ted! hahah tjöt av garv hela tiden verkligen! så den är helt sevärd! Sen efter bion gick jag och Emma hem till min mamma igen och väntade på bussen som gick vid 21:45, när vi kom in till bynn så gick vi hem till Emma på en gång och duschade. sen kom Thor, Emma låg och sov typ haha så jag och han låg och kollade på film och myste, sen drog han runt 1 då jag låg och smsade med honom till 2 ungefär sen somnade jag gott bredvid Emma. nu har jag precis vaknat och Emma ligger fortfarande och sover, trött chey hihi. Tror att jag ska träffa Thor sen igen och sen hem och plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback