onsdag

 
Åhhh vad jag saknar sommarlovet! :(

Igår så gjorde jag inte så jätte mycket, vaknade runt 9 då jag satte mig och pluggade och sen åkte jag in till västervik och mötte upp emma! Vi tog bussen tillbaka till bynn runt 4 då vi var med ante ett tag och sen gick jag hem och duschade och pluggade ännu mer. Lite senare kom även thor! Vi kollade på supernatural och sen så somnade vi ganska tidigt. Idag vaknade vi vid 9 också, Vi gjorde inget speciellt utan tog det mest lugnt typ. Han gick runt 2 då jag åkte in till västervik för att göra ett matteprov och ett kemiprov, men det blev tydligen inte av så åkte in i onödan idag igen.. Men när jag ändå väll var i viken så gick jag till gymnasiet och väntade på emma. När hon slutade så gick vi till bussen. När jag kom hem så åt jag mat och sen har jag precis myst med min familj hela kvällen eftersom pappa har kom hem idag! <333 Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, men tror att jag ska plugga ännu mer och sen sova! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback