every step that i take is another mistake to you

.





.





.
Drog in till Västervik igår runt 11 då jag gick hem till mela. vi låg och pratade om allt och inget! sen mötte vi upp Sanna då vi gick till ishallen och kollade på våra pojkvänners match! Efter det så gick jag och Fanny hem till henne och packade sen åkte vi ut till melas sommarstuga där jag och mina två bästavänner sov inatt! körde sällskapsspel och hade allmänt kul som vanligt! åh finns inga bättre personer än er två asså! Nu sitter jag på tåget och är påväg hem. Idag ska jag träffa Thor och umgås med honom hela dagen!


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

vill du testa tröjan innan? :) <3

2012-11-26 @ 22:07:45
URL: http://jennyorginal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback