perfekt dag med dom bästa!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Una kom till mig runt 2 då vi cyklade ut till preusse och sedan ut till ett badställe där vi mötte mårten och oskar. vi badade och solade, hur skönt i vattnet som helst vare! Vi stannade där till typ sex tror jag och sedan skjutsade mårten hem mig så att jag kunde lämna min väska och sen åkte vi tillbaka till preusse där vi bara tog det lugnt. Sen runt halv nio var vi tvungna att dra så mårten skjutsade hem mig och nu sitter jag här och har precis duschat och ska kolla på oc! Imorgon efter skolan så drar jag och mina två bästa ut till johanna och solar och badar där, låter hur sjukt nice som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback