Be with someone who is proud to have you.

Min kväll/natt har varit sjukt nice med bra folk! Jag och fanny gick och mötte upp mårten preusse och sanna, Vi drog hem hit till mig och kollade på smurfarna och massa annat. Sanna skulle egentligen ha sovit här men hon mådde dåligt så hon gick hem så preusse och mårten tog hennes plats! Men vi somnade kanske runt 5 eller någonting, eller ah jag somnade någon gång vid sex för jag var sjukt rädd eftersom någon sprang runt omkring här untanför. äckel den som gjorde det Men ah mårten och preusse drog tidigt imorse då jag o fanny gick in till huset och åt frukost och sedan ut till mig igen och kollade på gossip girl och sov. Nu har jag och mamma precis varit och handlat tacos och ska bara vänta på att mela ska svara på mitt sms för jag tror att hon sover här ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback