8 bilder från igår

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Min skolavslutning vart helt lyckad! Efter skolan så drog jag och mela ner till sahara och åt mat med jonas emil och mårten, sen satt vi där ett tag och bara tog det lungt och sen kollade vi på studenterna och sen drog vi till embla där det vart lite festligheter med sjukt bra folk! Efter det drog jag,mela,jonas,mårten,emil,henke och oskar hem till jonas där vi bara tog det lungt och snackade osv! Sov där inatt med han mårten och mela. Och idag vaknade vi vid 12 ungefär då vi åt frukost och sen har vi bara deggat framför tvn hela dagen. Kom nu precis hem därifrån och ska snart äta och sedan bli det kanske att dra bort och vara med dom igen! och bvän sover även hos mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback