Söndag - måndag

 
 
 
Igår så skjutsade pappa mig och mela hem till Blomqvist där han,Max,Jesper davidsson,nils,adolf,emil,mårten och preusse var! Det var riktigt kul! Vi badade,snackade om alltting osv. Jag sov även där inatt. Och har nästan inte sovit någonting heller! Men jag och mela tog bussen ner till stan vid halv 1 ungefär och käkade på McDonalds, lite senare kom även Fanny till mig! Vid 9 gick vi på bio - the amazing spiderman, den var grymt bra! Nu kom jag och Fanny precis hem och ska snart sova! Imorgon vid halv 12 kommer även Emma b till mig och sover här i några dagar, skaaa bli så jävla härligt och hon fyllde även 17 igår så säger grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback